Magyarországon a hajléktalanok száma igen magas, sajnos sok esetben a politika sem támogatja megfelelő eszközökkel a probléma felszámolását, a kriminalizálás a jellemző.
Elidegenedés jellemzi a társadalmat, a lakosság jelentős része nem érzékeny az embertársaik problémái iránt, a problémára reagáló valódi megoldás helyett a probléma elrejtését tartják megfelelőbb eszköznek. Ezek alapján a pályázó hosszú távú célja a társadalmi befogadás erősítése, a hajléktalanokkal szembeni negatív attitűd csökkentése. Ennek érdekében egy Norvég Civil alaphoz benyújtott pályázat keretében a hajléktalanokkal szembeni hívtuk fel a figyelmet. A pályázat része volt egy békés akció és egy online média kampány.
Hosszú távú célunk a társadalmi befogadás erősítése, a hajléktalanokkal szembeni negatív attitűd csökkentése, többségi társadalom, valamint a döntéshozók érzékenyítése volt. A projekt hatása ezen a téren nehezebben mérhető, de egyértelmű a pozitív hatás, hiszen nagyon sok irányból kaptunk visszajelzéseket, sok emberhez jutott el az üzenetünk, és új szakmai és egyéb partnerségek révén sikerült eddig a szolidaritással kevésbe foglalkozó szervezetek és médiumok érzékenyítése is.
A projekt révén több ezer embert értünk el interentes az kampány keretében, nőtt a szervezet által rendszeresen elérhető támogatók és szimpatizánsok és a szervezet önkénteseinek, tagjainak száma.